"Connecting The Real You"

Missie

Stg. Patience wil mensen uit alle lagen van de maatschappij in verbinding brengen met hun ware-identiteit en hun prikkelen en stimuleren alles uit zich te halen door middel van het organiseren en ontplooien van diverse projecten, workshops, bijeenkomsten en andere activiteiten waarbij de mens centraal staat.

Stichting Patience

Stg. Patience is een organisatie die mensen en organisaties wil bereiken en met elkaar wil verbinden op sociaal-maatschappelijk en zakelijk gebied.

Wij zijn vooral werkzaam binnen de Provincie Flevoland, maar ook landelijk en internationaal zijn wij bereid hulp te bieden en onze ondersteuning te geven.

Stg. Patience doet ook actief aan internationale hulpverlening door regelmatig voedsel- en kledingpaketten te versturen aan minderbedeelde gezinnen in het buitenland.

Vrijwilligers

Stg. Patience is op zoek naar vrijwilligers die iets willen betekenen in het leven van een ander. Ben je bereid je tijd, je krachten en je talenten te geven aan één van de projecten of activiteiten van Stg. Patience dan ben je van harte welkom. Jong en oud!

Hortence Geduld

Hortence, visionair van Stichting Patience, onderneemster in hart en nieren, heeft na binnen diverse sociale organisaties haar sporen te hebben verdiend en haar stempel te hebben gedrukt, besloten om met haar passie, Connecting the real you, mensen in verbinding te brengen met hun ware ik. Hun passie te laten vinden, daar voldoening uit te halen en om een vol leven te leiden. [lees meer]